رئیس ستاد انتخابات کشور: دستگاه‌های احراز هویت، عملکرد کاملی داشته است

تهران- ایرنا- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی در همه استان‌های کشور امروز بهره‌برداری شد و عملکردی ۱۰۰ درصدی داشته است.

"جمال عرف" روز جمعه در جمع خبرنگاران درباره استفاده از سامانه‌های جدید الکترونیکی، افزود: با استفاده از این سامانه به نحو هوشمند مساله احراز هویت‌ها رصد می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون بهره‌برداری از این دستگاه‌ها در ۳۱ استان کشور، عملکردی حدودا ۱۰۰ درصدی داشته است.

 رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: بنابراین دستگاههای الکترونیکی تاکنون به درستی کارشان را در احراز هویت ها انجام داده اند.

عرف گفت: کارکرد اصلی دستگاه‌های احراز هویت این است که بتوانیم همه مراکز شعب اخذ رای‌گیری را از مرکز رصد و کنترل کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره میزان مشارکت مردمی اظهار کرد: طبق آمارها میزان مشارکت دو رقمی است و امید داریم با حضور حداکثری مردم، روزی باشکوه را در کشور رقم بزنیم.

وی ادامه داد: براساس آمار و اطلاعات، مشارکت خوبی در همه نقاط کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتیم و تمام تلاش ما و همکاران در وزارت کشور و نهادهای تابعه، معطوف به این است که این میزان مشارکت به حد مطلوب برسد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha