سلطانی‌فر: تنها راه نجات پرسپولیس و استقلال خصوصی سازی است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان تنها راه نجات ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را خصوصی‌سازی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا با توجه به مصوبه دولت از طریق سازمان خصوصی سازی بتوانیم این دو باشگاه را واگذار کنیم تا آنها را در مسیر توسعه قرار دهیم.

مسعود سلطانی‌فر  در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس که عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: باید از دوستان سازمان حسابرسی که با صبر و حوصله و درایت تلاش می‌کنند تا مشکلات ارگان‌های دولتی از جمله ۲ باشگاه پر دردسر استقلال و پرسپولیس را حل و فصل کنند، تشکر کنم.

وی افزود: امیدوارم همه این اقدامات زمینه‌ای برای واگذاری هرچه سریعتر این ۲ باشگاه به بخش خصوصی شود. به شدت باور دارم تنها راه نجات این دو باشگاه و رشد فوتبال واگذاری آنها به بخش خصوصی است تا بتوانند در چارچوب مقررات امور جاری خود را مدیریت کنند و دولت نقش حاکمیتی خود را در این خصوص مانند خیلی جاها داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس نگران بودند که اگر بخش خصوصی نتواند این ۲ باشگاه را با طرفداران میلیونی مدیریت کند چه اتفاقی رخ خواهد داد،‌ اما من باور دارم که به راحتی این دو باشگاه قابل واگذاری است و ما باید نظارت کنیم تا دچار مشکل نشوند و اگر یک روز هم امکان‌پذیر باشد ، این واگذاری را سریعتر انجام می دهیم.

سلطانی‌فرخاطرنشان کرد: موانع زیادی بر سر راه این خصوصی‌سازی وجود دارد که با همکاری دستگاه‌ها و عزم و اراده بیشتر در ۲ باشگاه باید هرچه سریعتر برطرف شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha