۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۲۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83691054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشکل قطعی برق در چهارمحال و بختیاری برطرف شد

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۲۰
کد خبر: 83691054
مشکل قطعی برق در چهارمحال و بختیاری برطرف شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: باد شدید سیم‌های برق سراسری بخش‌هایی از استان را پاره کرده بود که برای ساعاتی برق در مناطقی از کوهرنگ، فارسان و دشتک قطع شد اما با تلاش گروه‌های پشتیبانی برق این مناطق وصل شده است.

مجید فرهزاد شامگاه سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد شدید در استان که به ۱۰۰ کیلومتر برساعت ‎رسید ،سیم‌های برق سراسری فارسان و دشتک را پاره کرد که در ساعات ابتدایی سه‌شنبه شب، برق در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، دشتک اردل و بخش‌هایی از شهرستان فارسان قطع شد.

وی ادامه داد: گروه‌های آماده‌باش این شرکت به سرعت از مسیرهای جایگزین ، روند برق‌رسانی به این مناطق را انجام دادند و هم اینک تمامی نقاط استان برق‌دار است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فرهزاد با اشاره به آماده‌باش ۱۱۵ اکیپ این شرکت در نقاط مختلف استان، تصریح کرد: ۱۰ گروه پیمانکار بخش خصوصی نیز با کامل‌ترین امکانات و تجهیزات به کمک گرفته و در نقاط مختلف استان مستقر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم استان می‌دهیم که در صورت بروز قطعی برق در اسرع وقت مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا، بارش‌های سیل‌آسا از اواخر وقت دوشنبه در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا اواسط روز چهارشنبه در این استان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha