۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83691435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جسد جوان غرق شده در ایلام پیدا شد

۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱
کد خبر: 83691435
جسد جوان غرق شده در ایلام پیدا شد

ایلام - ایرنا - شهردار ایلام گفت: جسد جوانی که دیروز در سیلاب ایلام غرق شده بود صبح امروز در یکی از روستاهای پایین دست شهر پیدا شد.

طالب صادقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جسد این فرد ساعت هفت صبح در قسمتی از حاشیه سیل‌بند مرکزی شهر ایلام در روستای چالسرا توسط عوامل شهرداری این منطقه پیدا شد.

وی افزود: دیروز غروب پس از اطلاع از این حادثه تمام عوامل شهرداری با ادوات و تجهیزات مختلف اقدام به جست وجوی گسترده برای یافتن وی کردند که تا صبح امروز ادامه داشت.

شهردار ایلام یادآور شد: غروب دیروز بعد از دریافت گزارش‌های مردمی شهرداری و سایر دستگاه‌های امدادی متوجه غرق شدن فردی جوان در یکی از جداول بلوار شمالی حضرت امام خمینی(ره) شدند.

صادقیان درباره چگونگی وقوع این حادثه توضیح داد: غروب دیروز فرد متوفی با یکی از دوستان خود در حال تردد به ناگاه به علت جریان تند آب و لغزندگی حاشیه خیابان توان کنترل خود را از دست داده و به داخل جدول می‌افتد.

وی اضافه کرد: به علت تند بودن جریان آب دوست همراه این فرد قادر به نجات دادنش نمی‌شود و جریان آب وی را به مسیل‌های پایین دست هدایت و در نهایت در روستای چالسرا جسد وی یافته شد.

بارش سیلابی که از روز دوشنبه در ایلام شروع شده است موجب بروز خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های استان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha