ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در آموزش وپرورش هرمزگان شکل گرفت

بندرعباس- ایرنا- ستاد کنترل وپیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان شکل گرفته است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان روز پنجشنبه در این نشست گفت: طبق تصمیم اتخاذشده ۲۴ نفر از کارشناسان  آموزش وپرورش و ازاعضای این ستاد درقالب ۱۲ اکیپ، مدارس سراسر استان را مورد ارزیابی بهداشتی قرار می دهند.
موسی دادی زاده سرخایی افزود: ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا آخرین اقدام بهداشتی درمدارس هرمزگان از جمله شست وشو، ضدعفونی و گندزدایی را رصد می کنند.
وی بیان داشت: این گروه های ارزیاب امروز پنجشنبه و فردا جمعه (هشتم و نهم اسفندماه) با سرکشی از مدارس، نکات بهداشتی را مورد بررسی و نکات لازم را گوشزد می کنند.
این مسوول، آگاهی بخشی در مورد بیماری کرونا را مهم برشمرد و اضافه کرد: آموزش وپرورش در راستای انتقال  این ویروس و شیوه های مقابله با آن، اقدام به برگزاری دورهای آموزشی کوتاه برای معلمان، مدیران و سرایداران کرده است.
دادی زاده به انتشار خبرهای جعلی در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: مدارس برای بازگشایی در روز شنبه   ضدعفونی، گندزدایی و آماده سازی می شوند و هرگونه خبری در این راستا از طریق سایت آموزش وپرورش  استان هرمزگان دنبال کنند.
وی گفت: اولیا از فرستادن دانش آموزان بیماری که علائم سرماخوردگی، تب و استخوان درد دارند، به مدرسه خودداری کنند و غیبت آنها موجه است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: مدیران و معلمان مدارس درصورت مشاهده بیماری در دانش آموزان، درتماس با والدین آن ها، نسبت به هدایت آنان به مراکز پزشکی اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha