۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83694959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف درون شهری مهاباد سه مصدوم برجا گذاشت

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶
کد خبر: 83694959
تصادف درون شهری مهاباد سه مصدوم برجا گذاشت

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در یکی از خیابان‌های این شهر سه نفر را طی شامگاه گذشته مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

رحمان احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت گزارش تصادف از طریق شماره ۱۲۵ بلافاصله ماموران آتش نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه امدادی را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۲ دستگاه خودرو شامل ال ۹۰ و سمند در نزدیکی شهر بازی مهاباد به علت سرعت غیرمجاز خودرو سمند با یکدیگر به شدت برخورد کرده بودند که بر اثر آن راننده خودرو سمند و ۲ سرنشین خودرو ال ۹۰ پس از رهاسازی از داخل خودرو به بیمارستان منتقل شدند.

احمدی اضافه کرد: این افراد از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدید شده‍اند و اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تحت درمان هستند؛ علت حادثه توسط پلیس در حال بررسی است. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ نفر در جاده‌های این شهرستان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌ و بیش از ۲۰۰ نفر هم مصدوم شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha