استاندار تهران:‌ تقلیل ساعات اداری نباید موجب خلل در خدمت رسانی شود

تهران- ایرنا- استاندار تهران با بیان اینکه تقلیل ساعات اداری نباید موجب خلل در خدمت رسانی شود، تاکید کرد: کوتاهی در روند خدمت رسانی به مردم قابل قبول نیست و در این زمینه با دستگاه های خاطی برخورد می شود.

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در گفت و گو با  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران در مورد اثرات کاهش ساعات اداری بر روند خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم باید با قوت، قدرت و جدیت استمرار داشته باشد و در این زمینه از همه دستگاه ها مطالبه گری داریم.

وی افزود: کوتاهی در روند خدمت رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه های خاطی برخورد خواهد شد.

استاندار تهران یادآورشد: کاهش ساعات اداری دستگاه‌های استان تهران برای کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا است و تقلیل ساعت نباید هیچ خللی در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

محسنی بندپی ادامه داد: بر اساس بررسی علمی و کارشناسانه و مطابق با تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان تهران به منظور حفظ سلامت کارمندان و توقف فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری ادارات، زمان اختصاص یافته به ناهار در مجموع کاهش ساعات لحاظ شده است. از این رو ساعات کار اداری در سطح استان از هفته جاری از ۸ تا ۱۳ تقلیل پیدا کرد تا ضمن کاهش بار ترافیکی، میزان ترددها نیز به حداقل برسد و گام جدی جهت مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته شود.

استاندار تهران با تاکید بر اولویت خدمت رسانی به مردم گفت: دغدغه مندی و مطالبه گری برای ارائه خدمت به مردم اولویت اصلی مسئولان و دستگاه های اداری استان است؛ از این رو مدیران و کارشناسان برای ارائه خدمت به مردم حضور دارند و تقلیل ساعات اداری به هیچ وجه نباید در این فرآیند اثر منفی داشته باشد.

بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تا روز ۱۲ اسفند تعداد کل مبتلایان قطعی به یک هزار و ۵۰۱ نفر، فوتی‌ها به ۶۶ نفر رسیده و ۲۹۱ نفر نیز بهبود یافته است.

در این مدت مسئولان وزارت بهداشت بارها بر لزوم استفاده از اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی کننده و دستکش و شستشوی مداوم دست ها تاکید کرده و خواستار خودداری مردم از خروج از منزل شده اند تا به این طریق از سیر صعودی شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

به همین منظور نیز طی دو هفته گذشته فعالیت تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و مدارس در اغلب استان های کشور تعطیل شده است و مسئولان امور شهری نیز اقدام به ضد عفونی مستمر اتوبوس ها و قطارهای مترو کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha