۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 83699850
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۴۰۰ بطری محلول ضدعفونی‌کننده بین مدارس تکاب توزیع شد

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت: ۴۰۰ بطری انواع محلول ضدعفونی‌کننده بین ۱۸۶ واحد آموزشی و مدارس مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.

حمید علی‌نیا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای خرید و توزیع این میزان مواد ضدعفونی‌کننده ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده، افزود: علاوه‌ بر آن، صابون و مایع دستشویی نیز به میزان کافی در اختیار مدارس تکاب قرار گرفته و عملیات ضدعفونی و گندزدایی از اماکن آموزشی نیز توسط کارشناسان بهداشت، مدیران و اولیای مدارس انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و هنری و دارالقرآن‌های تحت مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان که تعطیل شده به صورت مرتب توسط اکیپ‌های بهداشتی ضدعفونی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش تکاب اظهار داشت: تاکنون واحدهای آموزشی، مدارس، خانه معلم و اماکن فرهنگی و ورزشی وابسته به آموزش و پرورش تکاب در ۲ نوبت ضدعفونی شده است.

به گزارش ایرنا کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود ۲.۱ درصد گزارش شده است.

این ویروس به عنوان نوع هفتم از خانواده ویروس کروناها همچنان ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی به شمار می‌رود.

طبق آخرین آمار، ۲ هزار و ۳۳۶ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۷۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha