۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83703026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کشف بیش از ۴۰ هزار ماسک بهداشتی در بازرگان

۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبر: 83703026
کشف بیش از ۴۰ هزار ماسک بهداشتی در بازرگان

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ماکو گفت: افزون بر ۴۰ هزار عدد ماسک بهداشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در شهر بازرگان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین شهریار روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران انتظامی این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر انبار کردن ماسک توسط یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب مجوزهای لازم، انبار مذکور را مورد بازرسی قرار دادند و این میزان ماسک بهداشتی را کشف کردند.  

 وی ادامه داد: متهم قصد داشت این تعداد ماسک را در فرصت مناسب و به صورت قاچاق به کشور ترکیه انتقال دهد که خوشبختانه در دام قانون افتاد.

وی بیان کرد: علاوه بر ضبط اقلام قاچاق، متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا روز گذشته نیز مدیرکل گمرک بازرگان به ممانعت از خروج محموله ۶ میلیون جفتی دستکش بهداشتی از این مرز اشاره کرد و گفت «مجوز صادرات قانونی این محموله یک ماه قبل اخذ شده‌ بود اما به دلیل محدودیت صادرات در زمان حاضر، جلو آن گرفته شد».

ماکو و بازرگان در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha