دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از خدمات نظام سلامت قدردانی کرد

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تلاش‌های نظام سلامت کشور در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روز شنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی در این نامه خطاب به سعید نمکی نوشت: بار دیگر و در برهه‌ای خطیر از حیات ملت بزرگ ایران اسلامی، فرزندان سفید پوش این ملت که وظیفه دفاع از سلامت کشور را بر عهده دارند، افتخار بزرگی آفریدند و در دفاع از مرزهای سلامت جامعه در مقابل ویروس منحوس کرونا حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
وی افزود: این فرزندان غیور ملت ایران که در همه عرصه‌های خطر از دفاع مقدس گرفته تا بلایای طبیعی سپر مدافع ملت عزیز ایران اسلامی بوده‌اند، در میدان مبارزه با ویروس کرونا نیز تاکنون خوش درخشیده‌اند و با به خطر انداختن جان خود ظرفیت های تامین سلامت عمومی و مبارزه فراگیر با کرونا را تقویت کرده اند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: وجدان بیدار ملت قدرشناس ایران امروز شاهد است که کادر پزشکی و مدافعان سلامت ملت چگونه از راحتی و آسایش خود گذشته‌اند و در سنگر دفاع از سلامت جامعه حضور یافته‌اند و بدون هیچ‌گونه چشمداشت مالی و با توکل به خداوند متعال تلاش می‌کنند تا از سلامت و بهداشت جامعه در مقابل ویروس کرونا دفاع کنند.
عاملی تاکید کرد: بدیهی است توفیق در تامین سلامت عمومی محصول همت دولت و همه وزارتخانه ها، نهادها و شرکت های حاکمیتی و بخش خصوصی مرتبط با بهداشت و سلامت است که سزاوار است از همه کسانی که در این مسیر یاری رسان بوده اند، تشکر و قدردانی شود.
عاملی خطاب به وزیر بهداشت نوشت: خوشبختانه همه آحاد ملت ایران و در راس آن‌ها رهبر انقلاب مراتب تشکر و تقدیر خود را از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه نظام سلامت کشور اعلام کرده‌اند و اینجانب به همین دلیل وظیفه خود دانستم تا مراتب تشکر خود و کارکنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابراز کنم. اطمینان دارم با تلاش تخصصی و بهره گیری از همه امکانات از جمله فناوری های سلامت الکترونیک بزودی شاهد خبرهای خوب در کشور خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha