عملیات مشترک دژبان و نیروی‌زمینی ارتش برای مقابله با کرونا انجام شد

تهران- ایرنا- عملیات مشترک مردم‌یاری فرماندهی دژبان کل ارتش و مرکز شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش برای مقابله با شیوع و ریشه‌کن کردن ویروس کرونا، در ضلع شمال غربی میدان انقلاب اسلامی تهران انجام شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاعرسانی ارتش، همزمان با گسترش فعالیت‌های کشوری مقابله با شیوع و ریشهکن کردن ویروس کرونا، عملیات مشترک مردم‌یاری فرماندهی دژبان کل ارتش و مرکز شهید زرهرن نیروی زمینی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب اسلامی تهران انجام شد.

در این عملیات مردمیاری که از هفته گذشته آغاز شده است، علائم بالینی مراجعهکنندگان توسط پزشکان توانمند ارتش مورد ارزیابی قرار گرفته و بروشورهای اطلاعرسانی ویژه بیماری کرونا همراه با محلول‌های ضدعفونی کننده تولید شده توسط مرکز تعمیر و نگهداری شهید زرهرن نزاجا میان عموم مردم توزیع میشود.

این برنامه باهدف کمک به ارتقای سلامت عمومی جامعه و همکاری و همیاری با مردم در مبارزه با ویروس کرونا تا نابودی کامل این بیماری ادامه خواهد یافت.

«کیانوش جهانپور» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه - هفدهم اسفندماه- شمار مبتلایان به کرونا ویروس را ۵ هزار و ۸۲۳ نفر و تعداد جان‌باختگان را ۱۴۵ تن برشمرد و از بهبودی ۱۶۶۹ نفر خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha