نخستین مورد مثبت کرونا در چابهار ثبت شد

زاهدان-ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: نخستین مورد مثبت بیماری کرونا در شهرستان بندری چابهار به ثبت رسید.

دکترمهران امینی‌فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این فرد از مسافران غیربومی وارد شده به این شهرستان است.

وی ادامه داد: ‌بیمار یادشده هم اینک در بیمارستان چابهار در قرنطینه قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با مثبت شدن آزمایش این فرد شمار مبتلایان کرونا در محدوده این دانشگاه به چهار نفر رسید.

وی ادامه داد: توجه نکردن هموطنان به توصیه های مسوولان مبنی بر پرهیز از سفر به‌ چابهار افزایش شمار بیماران در این شهر بندری را محتمل کرده است.

امینی فرد افزود: هموطنان عزیز با رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل و پرهیز از سفر به استان سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان چابهار در جلوگیری از گسترش این بیماری به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار از عموم هموطنان درخواست کردند از سفر به چابهار خودداری کنند.

افراد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان قرنطینه می شوند و امکان انتقال بیمار به شهر دیگر مقدور نیست. 

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت و درمان و رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ظهر امروز شمار بیماران مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان را ۳۴ نفر اعلام کردند که با افزوده شدن یک مورد جدید در چابهار این آمار به ۳۵ نفر افزایش یافت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha