مردم خدمات امور مالیاتی را الکترونیکی دریافت می کنند

تهران- ایرنا- رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: از این پس، خدمات امور مالیاتی در زمینه نقل و انتقال قطعی و رهنی املاک مسکونی دارای پایان کار در سطح پایتخت، به صورت الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی انجام می شود.

«محمد رضا نوری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام به منظور تسهیل فرایند امور اداری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات الکترونیکی منجر به کاهش حضور مودیان مالیاتی در ادارات کل تابعه می‌شود و این امر، تامین سلامت آنان و کارکنان سازمان مالیات را در پی خواهد داشت.

نوری گفت: خدمات رسانی به صورت الکترونیکی با توجه به تاکید معاونت درآمدهای مالیاتی در خصوص برون سپاری فرایند دریافت مالیات نقل و انتقال قطعی و قطعی رهنی املاک مسکونی دارای پایان کار با کاربری مسکونی واقع در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت:در نامه ای در این زمینه به رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تهران از وی خواسته شده است با توجه به شرایط کنونی و حفظ سلامت جامعه، دفاتر اسناد رسمی مشارکت بیشتری در ارایه خدمات الکترونیکی داشته باشند.

وی افزود: در مواردی که امکان پاسخگویی در دفاتر اسناد رسمی به مودیان فراهم نباشد، کارکنان مستقر در حوزه های مالیاتی پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha