بادامچیان: مردم در مقابله و کنترل کرونا با مسوولین همراهی کنند

تهران-ایرنا- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر از تلاش دولت در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از مردم خواست در مقابله و کنترل کرونا در کشور با مسئولین همراهی کنند.

به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب در بیان مواضع هفتگی با تسلیت درگذشت فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: این بانوی فرهیخته نمونه‌ای از زنان زینب گونه ایران اسلامی بود که در دوران عمر پربرکت خود، در سنگرهای مجلس، کمیته امداد امام ره، صدا و سیما و حزب مؤتلفه اسلامی خدمات صادقانه و خالصانه ای داشت و با حفظ عفاف و حجاب برتر، الگویی برای بانوان مکتب بزرگ اسلام بود.

بادامچیان با تقدیر از زحمات و خدمات پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز بهداشتی و کسانی که در مراسم تجهیز و تدفین فوت شدگان بلیه کرونا خدمات بی سر و صدایی دارند، قدردانی کرد و برای آنها سلامت و توفیق بیشتر مسئلت کرد.

وی ضمن ضمن تقدیر از تلاشهای دولت و دستگاهها و سازمانها در جلوگیری از شیوع کرونا گفت: از همه مردم درخواست می کنیم همانطور که تاکنون همراهی کردند، سعی خود را در این زمینه بیشتر کنند و با استعانت از خداوند و توسل به اولیاء الله در ریشه کن شدن این ویروس خطرناک مسئولین را همراهی و کاری جهادی کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به برخی فرصت‌طلبان تأکید کرد: مردم در این برهه حساس سوء استفاده کنندگان را به مأموران ذیربط معرفی کننند تا به مجازات برسند زیرا این نوع عناصر، سزاوار هیچ تخفیفی نیستند.

بادامچیان افزود: مردم در این ایام، همراهی و همیاری و همکاری خود را با کسانی که دچار مشکلات گوناگون این تعطیلی ها به جهت ویروس کرونا شده اند، با رعایت مسائل بهداشتی، گسترش دهند و دولت نیز با تدابیر قابل تقدیری که در این زمینه اعلام کرده، با همکاری ملی و همگانی، این مشکل جهانی را در ایران مهار کند.

وی به دولت توصیه کرد: کمک‌های ویژه‌ای برای آسیب دیدگان از کسبه و تولیدکنندگان و کسانی که نتوانسته اند کالای خود را بفروشند و تعهدات مالی دارند، در نظر گرفته شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از بانک مرکزی خواست سیاست های مؤثری برای مهار نرخ ارز و تأثیرات آن بر مردم، طراحی و اجرا کند.

بادامچیان درباره بودجه ۹۹ تأکید کرد: ضمن تقدیر از رهبری معظم برای باز کردن بن بست بودجه، از نمایندگان مجلس دهم و دولت می‌خواهیم در تنظیم بودجه ۹۹ در جهت پیش بینی تسهیلات برای مردم اقدام کنند و کار را تمام شده ندانند.

وی به نمایندگان منتخب مردم نیز توصیه کرد: درباره بودجه کل کشور از هم اکنون مطالعات را همراه با مشورت با صاحب نظران خبره در امور بودجه شروع کنید تا با بازنگری در بودجه نویسی و تبدیل بودجه تورمی فعلی به بودجه ای شفاف که درآمد و هزینه کشور را متعادل کند، میسر گردد.

بادامچیان با اشاره به مسائل هند تأکید کرد: از دولتمردان و فرهیختگان هندوستان می خواهیم احترام و سابقه مطلوب همزیستی افکار و مذاهب مختلف در هند و اعتبار فرهنگ و ملت هند را در احترام به عقاید ادیان، بویژه مسلمانان درنظر بگیرند و حقوق شهروندی ۲۰۰ میلیون نفر از مسلمانان هندوستان را پایمال نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha