۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83708848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش "هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت" راه اندازی شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83708848
پویش "هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت" راه اندازی شد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و توصیه مرکز رسیدگی به امور مساجد به تعطیلی نماز جماعت تا اطلاع ثانوی به علت بیماری کرونا، پویش "هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت" اجرا می شود.

به گزارش روز سه شنبه سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک در این باره اظهار داشت: این پویش در راستای زنده نگه داشتن فضای معنوی نماز جماعت و تقویت عبادت خانوادگی انجام می شود که علاقمندان می توانند تصاویر و فیلم های مربوط به نماز جماعت خانودگی خود را ارسال کنند.

وی در خصوص راه‌های ارسال آثار، گفت: افراد از ۲۰ اسفند ماه ۹۸ تا ۳۱ فروردین۹۹ فرصت دارند که آثار خود را یا در اینستاگرام بارگذاری و صفحه پویش " هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت " harkhanehyekmasjed@ را تگ کنند یا می‌توانند تصاویر خود را به همراه مشخصات فردی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۳۳۱۸۹۵۰۷۷ ارسال کنند.

سالک خاطر نشان کرد:ئ به تصاویر برگزیده از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرداری تهران جوایزی اهدا خواهد شد.

سابقه: ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha