عضو فراکسیون صادقون محکوم کنندگان حمله به پایگاه التاجی را به باد انتقاد گرفت

بغداد – ایرنا – عضو فراکسیون صادقون در پارلمان عراق محکوم کنندگان حمله به پایگاه التاجی که باعث کشته شدن دو آمریکایی و یک انگلیسی شد را به باد انتقاد گرفت.

«حسن سالم» در بیانیه ای که موازین نیوز منتشر کرد گفت: هنگامی مقرهای ما بمباران می شوند و فرزندان الحشد حشدالشعبی در القائم به دست نیروهای شر آمریکایی شهید می شوند، سیاستمداران عراق سر خود را پایین می گیرند و هیچ صدایی از آنان شنیده نمی شود.
وی افزود: هنگامی که آمریکا با حیله به عواملش دستور حمله ساختگی به پایگاه خود را می دهد، صدای سیاستمداران ما در محکومیت رنجش اربابانشان بلند می شود.
حسن سالم با مخاطب قرار دادن محکوم کنندگان حمله به پایگاه التاجی اظهار کرد که از چگونگی قضاوت خود از خدا بترسید.

آمریکا نمی‌تواند برای مدت طولانی در عراق بماند

نعیم العبودی  عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق امروز جمعه ضمن تاکید بر اینکه آمریکا برای مدت طولانی در خاک عراق نخواهد ماند، این کشور را مسوول قتل مردم بی گناه و نابودی زیر ساخت های کشورش معرفی کرد.
العبودی در  صفحه توئیتر نوشت خود که آمریکا می تواند مردم بی گناه را بکشد و زیرساخت های کشورمان را تخریب کند، اما نمی تواند برای مدت طولانی در خاک عراق بماند و چیزی جز ننگ به دست نخواهد آورد.

وزرات دفاع آمریکا اعلام کرد که در اثر حمله راکتی چهارشنبه به پایگاه التاجی دو آمریکایی و یک انگلیسی کشته شدند.
به گفته منابع آمریکایی، در این حمله ۱۴ نیروی آمریکایی، انگلیسی، لهستانی و دیگر ملیت های ائتلاف بین المللی زخمی شدند. 
نیروهای آمریکایی در پاسخ به حمله پنجشنبه شب پایگاه التاجی که باعث کشته شدن دو سرباز آمریکایی و یک انگلیسی شد،  پنج محل ذخیره اسلحه متعلق به گردان های حزب الله عراق را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha