۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱
کد خبر: 83713392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جمعیت کرونایی‌های پارلمان فرانسه به ۱۰ نفر رسید

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱
کد خبر: 83713392
جمعیت کرونایی‌های پارلمان فرانسه به ۱۰ نفر رسید

تهران- ایرنا- تعداد اعضای پارلمان فرانسه که تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده اند، به ۱۰ نفر افزایش یافت.

هفته نامه لا نوول ابزروتوآر فرانسه نوشت که تاکنون آزمایش ابتلای ۱۰ نفر از نمایندگان و اعضای پارلمان این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است.

تعدا مبتلایان در پارلمان فرانسه در هفته گذشته ۶ نفر بود.
تاکنون علاوه بر این تعداد، ابتلای وزیر فرهنگ فرانسه به کرونا هم تایید شده است.
در حالی که آمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های در فرانسه رو به افزایش است، انتخابات شهرداری‌های این کشور به تعویق نخواهد افتاد و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
رئیس جمهوری فرانسه در تازه ترین اظهارات خود گفت که این کشور با خطرناک ترین بحران بهداشتی یک قرن اخیر روبرو است.
"امانوئل مکرون" تاکید کرد که اولویت نخست فرانسه در شرایط کنونی حفاظت از جان افراد «آسیب پذیر» است. او از تمامی افراد بالای ۷۰ سال، مبتلایان به بیماری‌های دیابت و سرطان و چاقی مفرط خواست تا حد ممکن از خانه‌های خود خارج نشوند.
رئیس جمهوری فرانسه همچنین تاکید کرد که انتخابات شهرداری‌ها که قرار است دور اول آن روز یکشنبه برگزار شود به تعویق نخواهد افتاد.
مکرون همچنین اعلام کرد که تمامی مهدهای کودک‌، مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند شد.

تاکنون ابتلای سه هزار 361  نفر در فرانسه به کرونا تایید شده و ۷۹ نفر هم به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

فرانسه بسیاری از اماکن گردشگری و موزه های این کشور از جمله موزه لوور و برج ایفل را برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا تعطیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha