ائتلاف آمریکا زخمی شدن سه تن از نیروهایش را در حمله به پایگاه التاجی اعلام کرد

بغداد – ایرنا – ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا روز شنبه زخمی شدن سه تن از نیروهایش را در جریان حمله جدید به پایگاه «التاجی» در شمال عراق اعلام کرد.

این ائتلاف آمریکایی در بیانیه ای تاکید کرد که در جریان حملات کاتیوشایی پیش از ظهر امروز به پایگاه التاجی سه تن از نیروهایش زخمی شدند.

پایگاه التاجی در ۳۰ کیلومتری شمال بغداد که بخشی از نظامیان آمریکا در آن مستقر هستند، مورد حمله ۳۳ راکت کاتیوشا قرار گرفت.

فرماندهی مشترک نظامی عراق پیش از این نیز در بیانیه ای رسمی زخمی شدن دو تن از پرسنل نیروی هوایی عراق را در التاجی اعلام کرده بود.

نیروهای امنیتی عراق بعد از حمله موفق شدند، مکان پرتاب راکت ها را که در منطقه «ابوعظام» در دو کیلومتری پایگاه التاجی واقع شده است، پیدا کنند.

در این مکان نیروهای امنیتی عراق هفت سکوی پرتات و ۲۴ راکت کاتیوشا را کشف و ضبط کردند.

در طول روزهای اخیر این دومین حمله کاتیوشایی به پایگاه التاجی است که در حمله قبلی سه نیروی ائتلاف بین المللی شامل دو سرباز آمریکایی و یک نظامی انگلیسی کشته شدند.

فرماندهی مشترک نظامی عراق متعاقب بمباران هوایی آمریکایی علیه مواضعی از نیروهای مسلح عراق در بابل و کربلا در پنجشنبه شب گذشته و حملات راکتی امروز به التاجی، خواهان تسریع در اجرای قانون اخراج نیروهای بیگانه از اراضی عراق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha