وزیر آموزش و پرورش: روحانی دغدغه آموزش دانش آموزان را دارد

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در یادداشتی در توئیتر نوشت: رئیس‌جمهوری دکتر حسن روحانی دغدغه و نگرانی بخش آموزش دانش آموزان را دارد.

محسن حاجی میرزایی شنبه شب در توئیتی نوشت: در سه هفته اخیر علاوه بر جلسات هیات دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، حتی در روزهای تعطیل و از جمله تماس تلفنی روز گذشته، پیگیر برنامه ها و تدابیر آموزش و پرورش در این باره بودند.

وی اظهار داشت: به ایشان اطمینان دادن که برای ما هم سلامت و هم استمرار آموزش دانش آموزان مهم است.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر گقته بود که سیاست امروز در آموزش و پرورش این است که نباید آموزش را تعطیل کنیم و اگر به خاطر مراقبت از دانش آموزان مدارس تعطیل شده است باید آموزش جریان داشته باشد و همه فرایندها مطابق قبل از تعطیلات تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسوولیت ما کم نشده است بلکه شکل اجرای آن تغییر پیداکرده است، خاطرنشان کرد: بدون هیچ کم و کاستی باید وظایف را انجام دهیم و حتی جدی‌تر و سخت گیرتر باشیم و هرمدرسه‌ای با شیوه و خلاقیت خود این مهم را انجام دهد و این خلاقیت را به مدارس تفویض می‌کنیم تا برنامه‌ریزی درسی و ریتم زندگی دانش آموزان در بستر فضای الکترونیک و رسانه ملی حفظ شود.

حاجی میرزایی همچنین پیشتر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: برای تحقق هدف مهم ⁧‫آموزش تعطیل نیست‬⁩ باید هر روز معاونان ستادی با مدیران کل استان ها،آنها با مدیران مناطق و در مناطق با مدیران مدارس و آنها نیز با معلمان و معلمان با دانش آموزان در ارتباط و تعامل باشند.

وی تصریح کرد: با این برنامه ها باید از اجرای کامل آموزش غیر حضوری مطابق برنامه درسی هرکلاس اطمینان حاصل کنیم، چون معتقدم آموزش تعطیل نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha