۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83714587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نخستین بیمار کرونایی در بیمارستان گناوه بستری شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸
کد خبر: 83714587
نخستین بیمار کرونایی در بیمارستان گناوه بستری شد

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: نخستین بیمار بومی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته است.

غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان افزود: این بیمار در سفر به یکی از استان‌های آلوده مبتلا و پس از مراجعه به بیمارستان گناوه معاینه  و انجام آزمایش  بلافاصله پذیرش و بستری شد.

وی اظهارداشت: همانگونه که طبق پیش‌بینی‌ها هفته آخر اسفند اوج شیوع این بیماری برای این منطقه اعلام شده بود ، بیمارستان گناوه اولین بیمار کرونایی شهرستان را بستری کرده است.

وی گفت: یک مکان مناسب برای قرنطینه بیماران مبتلا بعد از ترخیص بیمارستان براساس تجارب دیگر استان‌های آلوده مشخص تا از سرایت آن به جامعه جلوگیری شود.

فرماندار گناوه افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ،  اثربخش ترین راهکار مبارزه با این بیماری ماندن در خانه است .

وی اظهارداشت: به مردم عزیز شهرستان گناوه توصیه می‌شود  از پذیرش میهمان و  از دید و بازدید با بستگان خارج  شهر خودداری کنند.

وی گفت:  با توجه به موارد مثبت بیماری در شهرستان متاسفانه هنوز شاهد تردد ماشین و شلوغی شهر از جمله در  خیابان و ساحل هستیم و عاجزانه از مردم انتظار داریم در خانه بمانند و از خود و خانواده مراقبت تا به کرونا مبتلا نشوید.

مهرجو  از مجموعه بازاریان و صنوفی که اقدام به تعطیلی مغازه‌های  خود کرده‌اند تقدیر و افزود: سایر صنوف خدماتی ساعات فعالیت خود را به حداقل کاهش دهند.

فرماندار گناوه اضافه کرد:  مردم  دید و بازدید عید نوروز  خود را مجازی کنند و از  خانه فقط برای کار ضروری خارج و تنها توسط یک نفر صورت گیرد.

وی از تمامی دستگاه‌های اجرایی نظامی و انتظامی و همیاری و مشارکت مردم با ماموران در مبادی ورودی شهر تقدیر کرد.

امام جمعه گناوه نیز  از  تلاش  ستاد پیشگیری کرونای شهرستان و  کلیه دستگاه‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت مردم که از بدو شیوع  ویروس کرونا در کشور پای کار آمدند تقدیر کرد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: از مردم شریف این شهرستان انتظار داریم علاوه بر رعایت نکات بهداشتی ، توسل و تمسک به دعا و ائمه اطهار(ع) را مدنظر قرار دهند تا  این بیماری از کشور ریشه کن شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha