۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 83714688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

غربالگری کرونا در ورودی‌های بروجرد توسط امدادگران هلال احمر

بروجرد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: ۲ تیم از امدادگران هلال احمر این شهرستان غربالگری افراد مشکوک به ویروس کرونا را در ورودی های بروجرد انجام می دهند.

محمد کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای کنترل بیماری کرونا اقداماتی از جمله استقرار پایگاه های سلامت در روردی های شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تیم های امدادی این جمعیت در میدان آیت الله بروجردی(ره) و میدان ورودی  از سمت اشترینان برپا شده و اقدام به غربالگری می کنند.
کرمی اظهار داشت: نیروهای هلال احمر در این پایگاه ها با استفاده از دستگاه تب سنج، غربالگری را انجام می دهند و در صورتی که افراد دارای تب بوده سایر اقدامات مورد نیاز را انجام می دهند.
رییس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: تاکنون  پنج هزار و ۷۰۰ نفر در پایگاه سلامت اشترینان غربالگری شده اند.
وی اضافه کرد: پایگاه های غربالگری کرونا به صورت شبانه روز فعالیت دارند و هدف از این اقدام، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان است.
کرمی از اجرای کاروان سلامت در بروجرد خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از کرونا ویروس در روستای سیل زده طاهری آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان توسط واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر بروجرد این برنامه اجرا شد.
وی اظهارداشت: هدف از برگزاری این کاروان بالابردن توان بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط ساکنان روستا بود که در همین راستا پک بهداشتی شامل مایع ظرفشویی، مایع ضدعفونی، صابون، پودر لباسشویی، دستمال کاغذی و سایر اقلام بهداشتی توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha