۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبر: 83714889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسکن مهر فرون‌آباد پاکدشت ضدعفونی شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبر: 83714889
مسکن مهر فرون‌آباد پاکدشت ضدعفونی شد

تهران- ایرنا- شهردار فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت گفت: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروس کرونا، مسکن مهر فرون‌آباد پاکدشت برای مقابله با این بیماری ضد عفونی شد.

کوروش میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شروع همه‌گیری ویروس کرونا، کمیته ویژه پیشگیری از این بیماری در شهرداری فرون‌آباد تشکیل شد و سه تیم عملیاتی روزانه اقدام به ضد عفونی کردن مراکز عمومی و پارک ها و مراکز پر جمعیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن پارک ها، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان شهری، مدارس، آرامستان، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی، مساجد و ورودی ادارات و نهادهای شهر فرون‌آباد برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌گیرد و نیروهای شهرداری در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

میرزایی تصریح کرد: شهرداری تلاش دارد تا در کنار خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدمات شهری، در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز پیشگام بوده و با ضدعفونی کردن شهر، از انتشار این بیماری جلوگیری کند.

وی گفت: با توجه به احداث مجتمع مسکن مهر یک هزار و ۷۸۰ واحدی در ورودی شهر فرون‌آباد و لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این مجتمع، عملیات ضدعفونی و گندزدایی محوطه و پارکینگ‌های این مجتمع به صورت کامل انجام شد.

شهردار فرون‌آباد تصریح کرد: با توجه به استقرار بیش یک هزار و ۳۵۰ واحد صنعتی در شهر و لزوم توجه به مسائل بهداشتی در این اماکن، معابر و خیابان‌های اصلی این منطقه اقتصادی به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح استقبال از بهار در این شهر خبر داد و افزود: به منظور ایجاد فضایی با نشاط در سطح شهر، طرح استقبال از بهار با استفاده از توان و ظرفی تواحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی آغاز شده و طی آن، مشکلات شهری برطرف می‌شود.

میرزایی از ترمیم روکش آسفالت، نوسازی مبلمان شهری، نصب ست‌های ورزشی، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه چراغهای روشنایی، لایروبی جویها و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی ترافیکی معابر از جمله فعالیت های ستاد استقبال از بهار فرون‌آباد یاد کرد.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود.  

در معمولی‌ترین حالت، این ویروس باعث سرماخوردگی می‌شود اما دوره نهفتگی نسبتا طولانی این بیماری تنفسی مرگ‌ بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

شهر فرون‌آباد پاکدشت با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در ورودی شهرستان پاکدشت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha