آخرین وضعیت نماینده خبرگان رهبری در مرکز کرونایی قم

قم - ایرنا - رییس دفتر آیت الله سید هاشم بطحایی نماینده مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران، گفت که وی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری شده است، هم اکنون مراحل درمان خود را سپری می‌کند.

سید علی بطحایی گلپایگانی روز یکشنبه به ایرنا گفت: این عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند و روند درمان برای وی در حال انجام است و کادر پزشکی اقدامات لازم را در خصوص بهبود وضعیت ایشان در پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: آیت الله بطحایی روز گذشته در بیمارستان بستری شده  و اکنون وضعیت هوشیاری مناسبی دارد که امید است با دعای مردم و تلاش کادر پزشکی، روند درمان ایشان به خوبی سپری شود.

بر اساس آخرین آمار  ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha