۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴
کد خبر: 83715042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه ۲۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بوشهری توزیع کرد

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: این نیرو برای کسانی که در بحث شیوع ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند ۲۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان توزیع کرد.

سردار علی رزمجو روز یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در مرحله دوم در کل کشور ۴۰۰ هزار خانوار پیش بینی شده که سهم استان بوشهر نیز به زودی مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: سپاه  پاسداران استان بوشهر در کنار سایر ارگان‌های دیگر  ضمن شناسایی کانون‌های آلوده نسبت به ضدعفونی آنها اقدام می‌کند همچنین تاکنون ۸۱۹ مسجد، یک هزارو ۲۹ منطقه و اماکن پرتردد از سوی گروه‌های جهادی استان ضد عفونی شده است.

رزمجو اضافه کرد: گروه‌های جهادی استان بوشهر علاوه بر ضدعفونی مناطق مختلف و توزیع مواد بهداشتی، ۲ هزار ماسک تاریخ گذشته و  ۶ هزار دستکش غیرمجاز کشف کرده است.

وی بیان کرد: در این مدت سپاه امام صادق (ع) ۳۸ کارگاه تولید ماسک در استان بوشهر راه‌اندازی و گروه‌های جهادی تاکنون ۴۴ هزار ماسک و ۲۱ هزار و ۷۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین مردم توزیع کرده‌اند.

رزمجو یادآورشد: در زمان حاضر ۸۶۰ نفر در قالب  ۴۴ گروه جهادی در امر مبارزه با ویروس کرونا در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ص) استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی در امر آگاه سازی و آموزش مردم نقش مهمی دارند که در این راستا افزون بر ۲ هزار بروشور آموزشی در راستای  راهکارهای مقابله با بیماری کرونا توزیع کرده‌اند.

رزمجو گفت: سپاه پاسداران برای مقابله با ویروس کرونا در پایان سال و در آستانه ورود به سال جدید به خانواده‌های نیازمند و کسانیکه وضعیت اقتصادی آنان تحت شعاع  انتشار ویروس کرونا قرار گرفته ، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه نقاط تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم  است افزود:  اقداماتی از قبیل سازماندهی گروه‌های جهادی برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک و  ضدعفونی اماکن عمومی از سوی مجموعه سپاه و بسیج  و گروه‌های جهادی تا پایان شکست این ویروس ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha