۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83715044
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ورودی‌های چهارمحال و بختیاری از سمت شهرستان بن بسته است

شهرکرد- ایرنا- بخشدار شیدا شهرستان بن گفت: ورودی‌های چهارمحال و بختیاری از سمت این شهرستان بسته و گردشگران و مسافرانی که قصد ورود به این بخش را دارند، بازگردانده می‌شوند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی شریفی تاکید کرد:مبادی ورودی شهرستان بن از سمت استان اصفهان در روستاهای یانچشمه و آزادگان از هفته گذشته و به‌ دنبال ابلاغ تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا به‌صورت مستمر کنترل می‌شود.

وی افزود: در این طرح تب‌سنجی و کنترل علایم بالینی افراد از ورود مسافران و خودروهای با پلاک غیربومی به چهارمحال و بختیاری جلوگیری می‌شود.

شریفی تصریح کرد: از مردم شهرستان بن به‌ خصوص اهالی بخش شیدا درخواست می‌شود از بستگان خود که در خارج از استان ساکن هستند، بخواهند تا اطلاع بعدی و کنترل بحران کرونا، به این استان  سفر نکنند.

وی یادآور شد: مردم علاوه بر پرهیز از دعوت اقوام خود برای مراجعه به چهارمحال و بختیاری، بسته بودن مبادی ورودی استان بر روی مسافران و خودروهای با پلاک غیربومی را اطلاع‌رسانی کنند.

بخشدار شیدا اظهار داشت: در غیر ای نصورت با مشاهده این افراد مجبور به جلوگیری از ورود و بازگرداندن آن‌ها خواهیم شد.

شریفی گفت: از مردم تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خود، موازین بهداشتی را رعایت کرده و با مسوولان مرتبط در این راستا همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بن در ۲۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha