۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 83715091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۲ بیمار کرونایی در آبادان بهبود یافتند

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۸
کد خبر: 83715091
۱۲ بیمار کرونایی در آبادان بهبود یافتند

آبادان - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان تاکنون ۱۲ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان طالقانی آبادان مرخص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

شکرالله سلمان‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تاکنون ۲۰ بیمار در آبادان، ۱۶ بیمار در خرمشهر و ۱۰ بیمار در شادگان بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی افزود: از اول اسفند ماه تاکنون ۱۳ هزار و ۵۵۵  بیمار با  علائم تنفسی به مراکز درمانی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مراجعه کردند که ۶۰۰ نفر از آنها در بیمارستان‌های تابعه بستری و تحت درمان قرار گرفتند و تعداد زیادی از آنها نیز مرخص شدند.

سلمان‌زاده رعایت نکات بهداشتی را در مقابله با ویروس کرونا مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:برای قطع زنجیره انتقال این ویروس شهروندان فقط در شرایط اضطراری از منازل خود خارج شوند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از  ۱۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha