۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 83715162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات گردشگری به مسافران در شهرستان دیر ممنوع است

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰
کد خبر: 83715162
خدمات گردشگری به مسافران در شهرستان دیر ممنوع است

بوشهر- ایرنا- رئیس اداره فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: به علت همه‌گیری کرونا و جهت مقابله با شیوع این ویروس، خدمات گردشگری و اجاره خانه به مسافران و افراد غیربومی در این شهرستان ممنوع شده‌است و در صورت مشاهده تخلف، پلمب می‌شود.

سید هادی ابطحی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۹ از سوی ستاد مقابله با کرونا لغو اعلام شده و هرگونه خدمات گردشگری و اجاره خانه مسافر تخلف محسوب می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیر افزود: هیچ اسکانی در شهرستان نداریم و با شهروندانی که به مسافران و افراد غیر بومی اسکان دهندبا همکاری نیروی انتظامی آن مکان پملب خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش مردمی بر چند خانه مسافر بازدید بعمل آمد و هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته بود و نظارت بر خانه مسافرها در شهرستان توسط بازرسان به صورت مستمر در حال انجام است .

شهردار بندر دیر گفت: طبق دستور العمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهد شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع آوری می‌شود.

علی ابراهیمی  افزود: بازار روز (پنجشنبه بازار) این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل و هیچ گونه گشت‌ دریایی در این بندر انجام نمی گیرد.

شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha