۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۳۹
کد خبر: 83718641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ورود به صحن هشت امام‌زاده در ورامین و قرچک ممنوع شد

تهران – ایرنا- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درب هشت امام‌زاده جلیل‌القدر در این شهرستان به منظور جلوگیری از اجتماع مردم، بسته شد.

رشید اسدپور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ورامین و قرچک طی روزهای اخیر ضمن اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی آرامستان‌ها، نسبت به توزیع برشورهای اطلاع‌رسانی بین مردم اقدام کرده است.
وی گفت: با توجه به این که شهرستان‌های ورامین و قرچک افتخار میزبانی از چندین امامزاده جلیل‌القدر را داشته و در صحن تمامی این امامزادگان، اموات مسلمین دفن شده‌اند، همواره تعداد زیادی از زوار و مردم برای زیارت ایشان و نیز قرائت فاتحه برای اموات، به این اماکن مقدس عزیمت می‌کنند که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز درب تمامی این اماکن بسته شده و از حضور افراد ممانعت به عمل می‌آید.
وی افزود: درب امامزاده قاسم، امامزاده یحیی، امامزاده سیدفتح‌الله و امامزاده شاهزاده محمد و امامزاده حسین رضا(ع) ورامین از امروز مسدود شده است.
اسدپور گفت: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درب‌های امامزاده بی‌بی زبیده زیباشهر، امامزاده ابراهیم ولی آباد و امامزاده عبدالله داودآباد قرچک تا اطلاع ثانونی مسدود شده است.
وی از مردم خواست تا با همراهی مسئولان، از حضور در این اماکن متبرکه خودداری کرده و آئین شب‌جمعه آخر سال را به قرائت فاتحه از دور برای تمامی درگذشتگان به جای آورند.
شهرستان‌های ورامین و قرچک در جنوب شرق تهران واقع شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha