۳ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83723266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ واحد صنفی در مهاباد پلمب شد

۳ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۲۴
کد خبر: 83723266
۸ واحد صنفی در مهاباد پلمب شد

مهاباد- ایرنا- مسوول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: بازرسان این نهاد در اجرای مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا، هشت واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

یوسف شریف‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمام واحدهای صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می‌کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد.

وی با اعلام اینکه این مصوبه در راستای حفظ سلامت مردم در حال اجرا شدن است، ادامه داد: برخی از واحدها بدون توجه به شرایط حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت ادامه دادند که بر این اساس، این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و با صنف متخلف برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۰ قلیان سرا در سطح شهر و روستای مهاباد نیز با وجود ابلاغیه قبلی با تخطی از دستورالعمل بهداشتی پلمب شدند.

مسوول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد اظهار داشت: از ابتدای ابلاغ محدودیت‌های ستاد مبارزه با کرونا تاکنون ۴۴ واحد صنفی متخلف از جمله قلیان سرا، مرکز بازی رایانه‌ای، غذاخوری و فروشگاه اقلام بهداشتی در سطح شهرستان توسط گشت‌های مشترک پلمب شده‌است.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

طبق آخرین آمار تاکنون ۲۴ نفر در مهاباد به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۱۳ نفر نیز با بهبودی ترخیص شده‌اند.

تاکنون ۳۹۵ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و ۲۷ نفر فوت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha