۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83723761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تعطیلی اصناف شهرستان شهرکرد تا نیمه فروردین۹۹ تمدید شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تعطیلی اصناف غیرضروری این شهرستان تا ۱۵ فروردین‌ماه تمدید شد.

عبدالعلی ارژنگ روز یکشنبه در ستاد مقابله با کرونا شهرستان شهرکرد تاکید کرد: این اقدام به‌منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا انجام می‌شود و  جلوگیری از تجمع و تردد در سطح شهرستان شهرکرد در شرایط کنونی، نیازمند تعطیلی اصناف غیرضروری است.
ارژنگ تصریح کرد: در این روزها فقط مراکز عرضه مواد غذایی، خشکبار، عطاری‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها، مواد پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره‌بار، نانوایی‌ها و تجهیزات پزشکی اجازه فعالیت دارند و سایر اصناف همکاری لازم را در خصوص تعطیلی بازار داشته باشند.
فرماندار شهرکرد در ادامه با اشاره به افزایش نیروهای انتظامی در ایست‌های کنترل مبادی ورودی و خروجی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری کنترل مبادی ورودی تشدید شده است و خودروهای غیربومی ورودی به استان در صورت احراز نشدن سکونت و محل کار آنان ،بازگشت داده می‌شوند.
وی گفت: همچنین از خروج خودروهایی با کار غیرضروری، از شهرستان شهرکرد جلوگیری می‌شود.
ارژنگ تاکید کرد: ساکنان استان‌های هم‌جوار از تردد غیرضروری و بی‌مورد به چهارمحال و بختیاری خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، ویروس جدید کرونا کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند. 
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha