۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83724611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا، خدمات‌رسانی اتوبوس‌های شهری بوکان را متوقف کرد

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بوکان گفت: خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهر بوکان با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از گسترش ویروس این بیماری تا پایان نیمه اول فروردین ماه به طور کامل متوقف شد.

لقمان خسروپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بوکان متوقف و صرفاً برنامه‌ریزی و نوبت‌دهی برای آژانس‌های تاکسی تلفنی توسط شهرداری انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان سقز در استان کردستان یکی از کانون‌های آلوده همجوار با بوکان است، ادامه داد: کنترل شبانه‌روزی تردد در محور سقز به بوکان به ابتدای حوزه استحفاظی این شهرستان منتقل شد و سرنشینان خودروهای پلاک شخصی شهرستان‌های مجاور با جدیت کنترل می‌شوند.

وی ضمن تشویق مردم جهت پیوستن به پویش ۲۹۱۴ و «ماندن در خانه» اظهار کرد: اکیپ‌های متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت، فرماندهی انتظامی، اتاق اصناف و سپاه باید به طور مستمر در سطح شهر فعال باشند و در صورت تمکین نکردن اصناف غیرضروری به تعطیلی بازار، نسبت به پلمب آن‌ها اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه در شهر سیمینه ضمن استقرار کانکس، باید تمهیدات لازم به منظور انجام گندزدایی وسائط نقلیه ورودی صورت پذیرد، گفت: تهیه و تامین آب ژاول مورد نیاز گلوگاه‌های ورودی و نظارت بر کمیت و کیفیت فعالیت سیستم گندزدایی نیز باید توسط شهرداری بوکان صورت گیرد.

وی بر شفاف‌سازی و اطلاع رسانی در خصوص سامانه ۴۰۳۰  تاکید کرد و ادامه داد: ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید در اختیار همه نانوائی‌های سطح شهر بوکان قرار گیرد.

تاکنون ۴۲۸ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۳۱ نفر فوت کرده‌اند؛ سهم این استان از مبتلایان کشوری حدود ۲ درصد و از فوت شدگان ۱.۸ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha