علی صابر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: شکایات در مورد تاسیسات گردشگری در سامانه نظارت بر خدمات سفر ثبت می شوند.
او افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفرهای درون و برون شهری، برخی از هموطنان در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیت، تور و هتل شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان پس از بررسی لازم به طور مستمر به رسیدگی و رفع آنها می پردازد.
صابر تصریح کرد: در همین راستا کارشناس نظارت گردشگری استان کرمانشاه از ۲۸ اسفند ماه ۹۸ تا چهارم فروردین امسال، هشت مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به حل و فصل آن اقدامات موثر و مثبتی را انجام داد.
معاون گردشگری استان کرمانشاه به اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت: در این راستا اقداماتی نظیر تماس با شاکی، تماس با مدیریت زیرمجموعه ذیربط، گزارش مرجع ۰۹۶۲۹ و اطلاع رسانی به شاکی و جلب رضایت آن ها پس از رسیدگی به شکایات انجام شده است، لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شاکی از مراحل انجام گرفته، موارد مذکور به کمیته بدوی شکایات ارجاع داده خواهد شد.
وی افزود: تمامی تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه همکاری لازم و موثر را در این زمینه داشته اند و جا دارد از کلیه بهره برداران تاسیسات گردشگری تقدیر و تشکر بعمل می آید که هم در مورد ضد عفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی و هم در تعطیلی تاسیسات گردشگری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به خصوص در واحدهای اقامتی اقدام لازم صورت گرفته است.
۲۷ هتل، سه هتل آپارتمان، ۱۹ مهمانپذیر، هفت سفره خانه، ۱۵ واحد پذیرایی بین راهی منفرد، ۱۷ رستوران بین راهی، ۱۴ مجتمع گردشگری، حدود ۲۰ اقامتگاه بوم گردی، ۵۰ خانه مسافر دارای مجوز موقت در سطح استان وجود دارد.
هشت فقره شکایت از تاسیسات گردشگری کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت
۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر:
83724645
کرمانشاه- ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از رسیدگی به هشت فقره شکایت از تاسیسات گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.