سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی سنقروکلیایی گفت: سال گذشته باتلاش شبانه روزی ماموران پلیس شهرستان، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالا، محصولات و دام قاچاق کشف شد.

غضبان احمدی فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ برخورد با پدیده قاچاق از جمله اولویت های کار پلیس سنقروکلیایی بود و در همین راستا با تلاش ماموران انتظامی شهرستان، ۴۷۴ راس دام قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: کشف حدود ۶ هزار و ۵۶۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۸۷۰ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۱۴۰۰ لیتر سوخت و بیش از ۱۵۴ هزار کیلوگرم کودشیمیایی از دیگر اقدامات پلیس در حوزه کشفیات قاچاق بوده است.

سرهنگ احمدی فرد گفت: این ها تنها بخشی از محموله های قاچاق کشف شده بوده و همکاران ما در سال گذشته موفق به کشف مقدار بسیار بیشتری از محصولات قاچاق شدند.

رییس پلیس سنقروکلیایی در ادامه از کشف حدود ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در همین راستا ۲۶۲ عدد قرص روانگردان نیز کشف شد.

وی همچنین به دستگیری های صورت گرفته نیز اشاره و اظهار کرد: طی سال گذشته ۷۹ قاچاقچی کالا و موادمخدر به همراه ۲۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی و کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ احمدی فرد در ادامه از کشف حدود ۴۰۰ فقره سرقت باتلاش ماموران انتظامی سنقروکلیایی خبر داد و گفت: در همین راستا نزدیک به ۱۸۰ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی در پایان گفت: توقیف ۴۲۹ دستگاه خودرو و ۳۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس سنقروکلیایی در سال گذشته بود.