۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83730279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظام ما نمونه جامع و کاربردی حکومتی نوین، مبتنی بر احکام اسلام است

رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نوشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از گذر از چهل سال اول عمر انقلاب اسلامی و در آغازین سال های گام دوم، نمونه جامع و کاربردی حکومتی نوین مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام در عرصه بین المللی به شمار می رود.

این شورا در بیانیه ای که به مناسبت فرارسیدن ١٢ فروردین " روز جمهوری  اسلامی" منتشر نموده با تبریک این روز عنوان کرده است : انقلاب اسلامی ایران با معرفی الگویی مدرن و موفق از مردم سالاری دینی در اداره حکومت نویدبخش آزادی، عزت و پیشرفت برای ملت های آزادی خواه جهان است.  

در بخشی از آن تصریح شده است : لبیک مردم انقلابی ایران به ندای آسمانی معمار کبیر انقلاب و حضور گسترده و آگاهانه در همه پرسی دهم و یازدهم فروردین سال ٥٨ با رای آری به نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

 این شورا تاکید کرده است : این حضور آگاهانه و هوشیارانه در صحنه همه پرسی و رای قاطع ۹۸.۲ درصدی به استقرار نظام جمهوری اسلامی، یوم الله دیگری در تاریخ معاصر ایران ثبت کرد تا این روز مهم به عنوان یک عید بزرگ برای همیشه در یاد و خاطره ایرانیان زنده و پاس داشته شود.

در این بیانیه آمده است : ثمره سال ها مبارزه مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با استقرار نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر دو بنیان مهم جمهوریت و اسلامیت به بار نشست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تمهید مدبرانه امام (ره) مبنی بر برگزاری همه پرسی برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با درهم شکستن آخرین تقلای جریان های خودفروخته و وابسته به قدرت های شرق و غرب برای انحراف انقلاب مردم ایران، به تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی انجامید و ایستادگی این ملت هرگز اجازه نداد که ثمره سال ها مبارزات انقلابی به تاراج رود و سرنوشت میهن اسلامی در آن سوی مرزها با افکار شیطانی و دستان آلوده سران استکبار جهانی رقم خورد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha