۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83730459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رزمایش دفاع زیستی در میامی انجام شد

۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹
کد خبر: 83730459
رزمایش دفاع زیستی در میامی انجام  شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت : مرحله نخست رزمایش زیستی و پاکسازی محیطی به منظور مقابله با ویروس کرونا با شرکت ۴۵ گروه عملیاتی در سطح این شهرستان انجام شد.

سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان روز شنبه در حاشیه عملیات اجرایی دفاع زیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این رزمایش، اماکن عمومی و خیابان های پرتردد با مشارکت پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف بسیج و ساماندهی ظرفیت‌ها و امکانات گند زدایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه میامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا وارد عمل شده و در کنار دستگاه های خدمات رسان شهرستان حفاظت از سلامت شهروندان را با تجهیز امکانات و ساماندهی نیروها در اولویت امور خود قرار داد، اظهار داشت : به این منظور ۳۵ گروه جهادی و بسیجیان رده های مختلف  طرح‌های خود را طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اجرا می کنند.

کشاورزیان ادامه داد : در این رزمایش که با رمز "لبیک یا حسین(ع)" آغاز شد، گروه های جهادی با قدرت و قوت بیشتری حضور یافته و با استفاده از بسیج محلات و اقشار برای گندزدایی کلیه اماکن شهری و روستایی اقدام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: تاکنون ۲۵ هزار ماسک و ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی بین مردم توزیع و معابر روستایی نیز ضدعفونی شده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha