۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 83732220
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشفیات پلیس سمیرم در روزهای کرونایی فزونی گرفت

۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۱۸
کد خبر: 83732220
کشفیات پلیس سمیرم در روزهای کرونایی فزونی گرفت

اصفهان- ایرنا- رصد اخبار پلیس شهرستان سمیرم نشان از افزایش کشفیات و توقیف خودروهای مُتخلفان و قاچاقچیان در این روزهای کرونایی دارد.

رییس پلیس سمیرم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یک هفته اخیر افزون بر ۳۳۶ کیلوگرم تریاک از خودروهای تیبا، پژو، تیگو و پراید، کشف و ضبط کردیم.

سرهنگ سهراب قرقانی خاطرنشان کرد: هفت راننده و همراه آنها در جریان این کشفیات، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گفته وی، بخش عمده این مواد مخدر در پاسگاه شهید رییسیان شمال سمیرم و گشت‌های انتظامی محورهای مواصلاتی کشف شده است.

فرمانده انتظامی سمیرم همچنین از کشف و توقیف چهار محموله قاچاق در روزهای اخیر خبر داد و ارزش ریالی این محموله ها را ۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

سرهنگ قرقانی افزود: حدود ۲ تُن از اقلام ممنوعه کشف شده چوب بلوط جنگل های زاگرسی استان های همجوار سمیرم است.

وی تصریح کرد: سایر اقلام توقیفی قاچاق شامل موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی، لوازم ارایشی غیرمجاز، یکهزار  و ۴۹۰ قوطی نوشیدنی خارجی نامتعارف و یک محموله بزرگ قهوه‌ساز بود.

فرمانده پلیس سمیرم  همچنین از دستگیری یک  سارق حرفه ای با ۱۰ فقره سرقت در روز گذشته اشاره کرد و گفت: هرچند بیشتر مردم در تعطیلات نوروز امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه مانده‌اند اما سارقان از هر فرصت و کوتاهی شهروندان برای سرقت استفاده می کنند.

قرقانی همچنین با اشاره به تصمیم‌ها برای سختگیرهای بیشتر اجتماعی به‌منظور مدیریت ویروس کرونا اظهار داشت: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین هیچ خودرویی اجازه خروج از شهر و تردد در جاده های برون شهری را ندارد و با مُتخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سمیرم در مسیر ترانزیت شماری از استان‌ها و بندرهای جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری واقع شده که بخشی از  جنگل‌های بلوط منطقه زاگرس مرکزی کشور را نیز شامل می‌شود.

 تا به امروز ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در سمیرم شناسایی و ۹ فرد مشکوک به این ویروس نیز بستری شده اند که منتظر دریافت پاسخ تست خود هستند.

شهرستان سمیرم با افزون بر  یکصد هزار نفر جمعیت شهری، عشایری و روستایی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان و ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha