۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 83734545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز رزمایش پدافند بیولوژیکی سپاه در مراغه

۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبر: 83734545
آغاز رزمایش پدافند بیولوژیکی سپاه در مراغه

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه مراغه از آغاز رزمایش پدافند بیولوژیکی و عملیات پاکسازی محیطی شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش در راستای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان آغاز شده است.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز سه شنبه در حاشیه آغاز این رزمایش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یگان های جنگ نوین توپخانه ۶۰ رسالت، گروه های جهادی، سپاه، ارتش، شهرداری، نیروهای خودجوش مردمی در این رزمایش حضور پیدا کرده اند.
وی افزود: این رزمایش با رمز یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی از امروز آغاز و تا زمانی که سایه این بیماری از زندگی مردم خارج نشود، ادامه خواهد داشت.
رشیدی گفت: پیام رزمایش قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ویروس است که با هدف آرامش مردم و حمایت از نیروهای خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا ویروس است.
وی اضافه کرد: تا زمانی که اطمینان نداشته باشیم که این ویروس از زندگانی مردم رفته در کنار آن ها هستیم.
فرمانده سپاه مراغه اضافه کرد: یگان های جنگ نوین توپخانه ۶۰ رسالت برای رفع آلودگی، ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی، مراکز تخصصی و پرجمعیت مراغه با استفاده از تجهیرات تخصصی در فعالیت خواهند بود و امیدواریم مردم شهرستان با در خانه ماندن به قطع زنجیره ی شیوع بیماری کرونا ویروس کمک کنند.
سرهنگ رشیدی افزود: مناطقی که تاکنون کمتر ضدعفونی شده در اولویت قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در این رزمایش تمامی نقاط شهرستان حتی کوچه ها و محلات ضد عفونی و گندزدایی می شود، گفت: این رزمایش با همکاری سایر نیروهای مسلح مستقر در شهرستان و تمامی ظرفیت بسیج مراغه آغاز می شود.
وی با تقدیر از همکاری تمامی دستگاه ها برای شکست کرونا در مراغه افزود: تمامی دستگاه های اجرایی و مردم برای شکست این ویروس پای کار آمده و حضور دارند و شهرستان مراغه در این خصوص در سطح کشور بی نظیر و مثال زدنی است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha