۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۱۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83734831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ملی پوش کشتی: روز طبیعت با ماندن در خانه کرونا را شکست می‌دهیم

شهرری - ایرنا - ملی پوش کشتی فرنگی گفت: امسال هموطنان در روز طبیعت با همکاری، صبر و ماندن در خانه باعث کاهش شیوع کرونا شوند و با رعایت نکات بهداشتی این ویروس را شکست دهند.

پژمان پشتام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم باید مدتی با این شرایط سخت کنار آمده و در منازل باقی بمانیم  و در روز طبیعت هم از خانه خارج نشویم  تا زودتر این دوران سخت پایان یابد.
وی خاطر نشان کرد: مدتی است ویروس کرونا وارد کشورمان شده و اکنون شیوع زیادی پیدا کرده و  جامعه ،مشاغل گوناگون با شیوع این ویروس در شرایط سختی قرار دارند اما می‌توانیم با صبر و رعایت نکات بهداشتی لازم این مشکل را به اتمام برسانیم.
پشتام با اشاره به برخی از هموطنان که نکات بهداشتی را رعایت نکرده وبه مسافرت رفته اند عنوان کرد: از مردم کشورم می‌خواهم تا با رعایت نکات بهداشتی، خارج نشدن از خانه در روز طبیعت و همکاری با افرادی که برای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند، کمک کنند.
این ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: اکنون بیش از همه چیز به اتحاد نیاز داریم و باید نکاتی که از سوی مسئولان و پزشکان عنوان می‌شود را رعایت کنیم.
پشتام با اشاره به اینکه دراین شرایط تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی به صرت مجازی پیگیری می شود، خاطرنشان کرد:نفرات دعوت شده در اردوی تیم ملی در فضای مجازی برنامه های تمرینی وغذایی خود را از طریق مربیان تیم ملی کشتی پیگیری می کنند.

شهرستان ری باجمعیتی در حدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

‌تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha