۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبر: 83736198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرد مورد نیاز نانوایی‌های جنوب‌ شرق تهران توزیع می‌شود

تهران - ایرنا - رییس اداره سیلو و غله جنوب‌ شرق استان تهران گفت: با وجود تعطیلی واحدهای غیرضروری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آرد مورد نیاز نانوایی‌های جنوب‌شرق تهران بدون مشکل توزیع و تمامی این واحدها فعال هستند.

محمد گلدستانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان‌های جنوب‌ شرق استان تهران شامل ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت با بیش از یک میلیون نفر جمعیت از یک هزار و ۱۱۱ واحد نانوایی برخوردارند که ماهانه ۹ هزار و ۱۰۵ تن آرد بین این واحدهای نانوایی توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع نانوایی‌های فعال در مناطق شهری و روستایی جنوب‌شرق تهران، ۷۵۲ واحد یارانه‌ای و ۳۵۹ واحد آزاد یا نیمه‌یارانه‌ای هستند.
این مسئول سهمیه آرد یارانه‌ای و آزاد شهرستان ورامین را به ترتیب یک هزار و ۸۰۰ و ۸۹۸ تن، شهرستان پاکدشت ۲ هزار و ۲۵۰ و ۸۰۲ تن، شهرستان پیشوا ۶۹۰ و ۴۴۵ تن و سهیمه آرد یارانه ای قرچک را یک هزار و ۵۱۲ و آرد آزاد این شهرستان را ۷۱۲ تن اعلام کرد.
گلدستانی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌های شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران در دستور اداره سیلو و غله قرار گرفت و با نیازسنجی واحدها، زمینه انتقال آرد نانوایی‌های آزادپز و یارانه‌ای فراهم شد.
وی تصریح کرد: اواخر اسفندماه سال گذشته، حواله آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در فروردین ماه نیز صادر شد تا هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد در ایام تعطیلات نوروز و زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به وجود نیاید.
رئیس اداره غله جنوب‌شرق تهران تأکید کرد: هیچ نانوایی به دلیل نداشتن آرد در جنوب‌شرق تهران طی روزهای گذشته تعطیل نشده است.
گلدستانی افزود: در حال حاضر ۴ کارخانه آرد در حوزه جنوب‌شرق استان تهران مشغول به فعالیت می‌باشند که گندم مورد نیاز این کارخانجات نیز بدون مشکل تأمین می‌شود.
 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha