۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1303
کد خبر: 83736257
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرزاد فرخ برای هوادارانش کنسرت آنلاین گذاشت

تهران- ایرنا- یک خواننده پاپ بدون حمایت ارگانی و برای ادای سهم خود در کرونا، برای مخاطبانش کنسرت آنلاین برگزار کرد.

این روزها در کشور ما بحرانی ایجاد شده بنام کرونا. ویروسی که پیر و جوان، مرد و زن و قوی و ضعیف نمی‌شناسد. به ظاهر شکست ناپذیر است اما پاشنه آشیلی دارد به نام در خانه ماندن. و این روزها اکثر شخصیت های هنری و محبوب جامعه در کنار مسئولین همه و همه یک‌صدا می گویند: برای قطع زنجیره انتقال شیوع این ویروس بهترین و موثرترین راه در خانه ماندن است.

سهم هنرمندان در کرونا

در همین راستا بسیاری از هنرمندان موسیقی بر حسب وظیفه ای که در خود میدیدند برای تشویق ما به ماندن در خانه اقدام به برگزاری کنسرت های آنلاین کردند تا سکون و سنگینی این شب ها را برای هوادارانشان اگر از بین نمیبرند دست کم از بار آن بکاهند. و یکی از این هنرمندان که سهم خود در کرونا را با اجرای کنسرت های آنلاین به جامعه خود ادا کرد فرزاد فرخ بود.  

حامد حسین زادگان مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو صبح امروز (پنجشنبه ۱۴ فروردین) در گفت وگو با خبرنگار موسیقی ایرانا گفت:  فرزاد فرخ بر حسب وظیفه ای که هر هنرمند در این روزهای حساس نسبت به مردم دارد و برای ادای سهم خود در بحران کرونا، طی سه شب کنسرت‌هایی را در استودیویی خصوصی و بدون حمایت ارگانی به صورت آنلاین در روزهای ۹ و ۱۱ و ۱۳ فروردین برگزار کرد که در نهایت حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب داشت.

کنسرت برای قدردانی از کادر درمانی

وی افزود: این کنسرت‌ها به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو برگزار شد و مهمترین هدف از برگزاری چنین رویدادی، روحیه دادن به مردم و کادر درمانی در روزهای مبارزه با کرونا بود.

از سوی دیگر، فرزاد فرخ درباره برگزاری این کنسرت‌ها می‌گوید: من و گروهم در این روزهایی که براثر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری کنسرت وجود ندارد، ترجیح دادیم تا در کنار مردم باشیم و با آنچه در توان داریم برای مردمی که در خانه خودشان را قرنطینه کرده‌اند، بخوانیم و بنوازیم.

وی تاکید کرد: این اجراها هدف دیگری هم داشت و آن هم قدردانی از کادر درمانیِ کشورمان است که جانانه و با از خودگذشتگی مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند.

کنسرت‌های آنلاینِ فرزاد فرخ هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ و با اجرای هفت یا هشت قطعه برگزار شد. این اجراها از طریق صفحه‌های اینستاگرامِ آوازی نو، صفحه‌ فرزاد فرخ، صفحه هشتک میدیا و صفحه فرهی و سایت و اپلیکیشن آنتن و ساید ورزش ۳ به صورت آنلاین پخش شد.

براساس آمار اعلام شده، این اجراها در تمام صفحه‌های یاد شده هر شب حدود ۹۰۰ هزار بازدیدکننده داشته است. این بازدیدها هم شاملِ بازدیدهای آنلاین و هم شامل بازدیدهای آفلاین است. هر شب و پس از پخش آنلاینِ هر اجرا، ویدیوی آن شب روی صفحه‌ها بارگذاری می‌شد تا مخاطبان بتوانند اجرا را به صورت آفلاین هم ببینند.

در مجموع اجراهای فرزاد فرخ طی سه شب، حدود دو میلیون و ۷۰۰هزار مخاطب داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha