۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83736604
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یکهزار بسته بهداشتی در شهرری توزیع شد

۱۴ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۱۰
کد خبر: 83736604
یکهزار بسته بهداشتی در شهرری توزیع شد

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) از توزیع یکهزار بسته بهداشتی در محله ۱۳ آبان شهرری خبر داد و گفت: پنج هزار بسته بهداشتی برای توزیع در بین مردم به صورت رایگان مشخص شد که بخشی در روزهای گذشته توزیع و امروز هم این تعداد توزیع شد.

سرهنگ مهدی فخاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسته های بهداشتی توزیع شده شامل ژل ضد عفونی کننده، ماسک، الکل، دستمال های مرطوب و ماده ضد عفونی کننده است.
وی با بیان اینکه ۱۰ قرارگاه پدافند زیست در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری راه اندازی شد، افزود: اقدامات پیشگیرانه بسیج و سپاه با هدف پشتیبانی از مردم و حضور اثرگذار بسیج و سپاه در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری خاطر نشان کرد: افزایش سطح آگاهی و اجرای اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا می شود.
وی تاکید کرد: همراهی و همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های مسئولان بهداشتی سبب ریشه کن شدن این ویروس مهلک و خطرناک می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

 تاکنون ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ ۱۲۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به ۳۱۶۰ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha