فعالیت ادارات هرمزگان از ۲۳ فروردین ماه آغاز می‌شود

بندرعباس-ایرنا- استاندار هرمزگان از آغاز فعالیت ادارات استان و دستگاه های اجرایی با دو سوم کارمندان از ۲۳ فروردین ماه خبر داد.

فریدون همتی عصر یکشنبه پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به تصمیمات این ستاد، اظهار داشت: ساعت کار ادارات نیز طبق تصمیم ستاد از ۷ صبح تا ۱۴ عصر می باشد که با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هر گونه تغییر ساعت کاری اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای خدماتی و تولیدی کم ریسک می‌توانند از ۲۳ فروردین ماه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، فعالیت خود را آغاز کنند.

همتی بیان داشت: صنف ها و واحدهای پرریسک که موجب تجمع بیشتر افراد می شوند، همچنان تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود اما واحدها و صنوفی که خدمات رسانی ضروری را به مردم باید انجام دهند با نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف باید فعال باشند.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین طبق تصمیم این ستاد تا ۳۰ فروردین ماه مسافرت های بین استانی ممنوع است و بر این اساس کنترل و مراقبت شدید در تمامی ورودی های استان ادامه دارد.

همتی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها نیز فعلا تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند و آموزش از طریق فضای مجازی و رسانه ملی ادامه دارد و تصمیم لازم برای ادامه محدودیت ها یا لغو آن در نشست های بعدی گرفته خواهد شد.

شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان تا شانزدهم فروردین ماه به ۲۳۴ نفر رسید که از این شمار ۱۷ نفر فوت شدند.

بیشترین آمار ابتلا به کرونا در استان هرمزگان مربوط به شهرستان بندرعباس با ۱۲۰ نفر مبتلا گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha