نقاهتگاه ٥٠ تختخوابی اسلامشهر پذیرای بیماران بهبود یافته کرونا است

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: نقاهتگاه ۵۰ تختخوابی شهدای سلامت با تجهیزات و امکانات کامل آماده پذیرش بیماران بهبود یافته کرونا از بیمارستان امام رضا (ع) است.

به گزارش عصر دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور در جریان بازدید از این نقاهتگاه گفت: افزود: از امروز سه شنبه (۱۸ فروردین ماه) مبتلایان بهبود یافته با تشخیص کادر درمانی می توانند دوره قرنطینه خود را در این نقاهتگاه سپری کنند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در صورت نیاز از سوله های بحران شهرداری که در مجاورت این نقاهتگاه قرار دارد برای پذیرش مبتلایان استفاده شود.

مرسلپور گفت: این نقاهتگاه به همت ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر و با همکاری سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)، شهرداری اسلامشهر، دستگاه های خدمات رسان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر آماده شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ فروردین ماه جاری براساس معیارهای قطعی تشخیصی دوهزار و ٢٧٤ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

دکتر کیانوش جهانپور افزود: مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۶۰۵۰۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

دکتر جهانپور خاطرنشان کرد: تاکنون از وجود سه هزارو ٧٣ نفر در کشور به دلیل ابتلا به این بیماری، محروم شده ایم و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون  ٢٤ هزارو ٦٢٣نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده است.

دکتر جهانپور تصریح کرد: چهارهزارو ٨٣ نفر أزج بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha