انتقال بیش از ۲۳ هزار تن کالای اساسی از بنادر جنوب کشور به ‌آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ‌آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون بیش از ۲۳ هزار تن کالای اساسی  از بنادر جنوب به استان حمل شده که این روند همچنان ادامه دارد.

ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل شکر خام، نهاده‌های دامی‌ و گندم بوده که با ناوگان باری ‌آذربایجان‌غربی به استان حمل شده است.

وی اضافه کرد: برای حمل این میزان کالای اساسی تاکنون یک‌هزار و ۲۸ بارنامه برای ناوگان حمل و نقل باری استان صادر شده است.

وی بیان کرد: از اول فروردین ماه جاری تاکنون ۱۵۵ دستگاه ناوگان باری ‌آذربایجان‌غربی برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و بندر عباس اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ‌آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این تعداد ناوگان در امر تخلیه کالاهای اساسی از این بنادر و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم، علاوه بر این استان به سایر نقاط کشور مشارکت کرده‌اند.

شکری گفت: با وجود تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، با تدابیر سازمان راهداری و تلاش جهادی فعالان حمل و نقل جاده‌ای، تاکنون هیچ گونه وقفه‌ای در انتقال کالاهای اساسی از مبدا بندر امام به سایر نقاط کشور اتفاق نیفتاده و کالاهای مورد نیاز به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، دهها هزار کامیون در ‌آذربایجان‌غربی فعال بوده و امر حمل و نقل داخل استانی، کشوری و بین المللی را انجام می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha