شهیدی درگذشت جانباز و پدران شهیدان جلالی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا - نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت جانباز معظم «حاج کاظم جلالی» پدر شهیدان سرافراز «فیصل، ناجی و فرزانه جلالی» و همسر جانباز گرانقدر «مجیده غابشی» را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر جلالی افزوده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم جانباز معظم «حاج کاظم جلالی» پدر شهیدان سرافراز «فیصل، ناجی و فرزانه جلالی» و همسر جانباز گرانقدر مجیده غابشی پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والا مقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.
مرحوم کاظم جلالی جانباز گرانقدر ۶۰ درصد اهل سوسنگرد بود که در تاریخ ۲۱ مهر ماه ۵۹ در جریان حملات هوایی دشمن بعثی در منطقه ابوجلال شمالی مجروح شد و سه فرزند و همسرش نیز به افتخار شهادت و جانبازی نائل شدند.

شهیدی به حجت الاسلام و المسلمین مروی تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت همشیره مکرمه حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در پیام خود به حجت الاسلام مروی آورده است: درگذشت همشیره مکرمتان موجب تأثر و تألم فراوان شد. این مصیبت را خدمت حضرتعالی و بیت معظم تسلیت عرض می‌کنم.
پروردگار متعال به جنابعالی و دیگر سوگواران این ضایعه، صبر جمیل و شکیبایی عنایت فرماید و روح آن مرحومه را درفردوس برین و دریای بیکران رحمتش به آسودگی و آرامش برساند.
امید آنکه به فضل الهی مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha