کمک ۱.۸ میلیارد ریالی خیّر بوکانی به بهزیستی

مهاباد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی بوکان گفت: خیّر اهل این شهرستان انواع پوشاک زنانه، بچه‌گانه و مردانه را به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

خالد احمدنژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خیّر که نخواست نامش فاش شود، این میزان انواع پوشاک را در اختیار بهزیستی قرار داده است تا این اداره نیز در این ایام با رعایت اصول بهداشتی آن را بین نیازمندان توزیع کند.

وی با بیان اینکه تمامی این میزان پوشاک اهدایی نو و تازه هستند، افزود: تلاش می‌شود تا پایان این ماه تمامی این اقلام بین نیازمندان زیرپوشش توزیع شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یال بابت کمک هزینه مواد ضد عفونی و بهداشتی بین معلولان شدید و خیلی شدید که امکان خروج از منزل را نداشتند، توزیع شده است.

وی افزود: در حال حاضر چهار هزار و ۸۰۰ معلول یا کم‌توان تحت حمایت و پوشش بهزیستی بوکان قرار دارند.

رییس اداره بهزیستی بوکان افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا و برای حمایت از بخش آسب‌پذیر تحت حمایت بهزیستی که شامل سه دهک پایین مددجویان هستند، بسته‌های حمایتی شامل برنج، قند، روغن، رب، مواد شوینده و ضدعفونی و میوه به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اهدا شده است.

وی با بیان اینکه شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی به صورت رایگان آماده ارایه مشاوره و راهنمایی به شهروندان است، افزود: شماره ۱۲۳ یک خط فوریتی رایگان است که کل مناطق شهری و روستایی شهرستان را پوشش می‌دهد و کارشناسان اورژانس اجتماعی، مشکلات تماس‌گیرندگان را ابتدا به صورت تلفنی و درصورت نیاز، با حضور در محل با استفاده از خودروهای سیار اورژانس اجتماعی بررسی و رفع می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ۶ هزار نفر در بوکان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۸۰۰ زن سرپرست خانوار، چهار هزار و ۸۰۰ نفر معلول و مابقی امدادبگیر و معتادان را تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha