استاندار همدان: مشاغل آسیب‌پذیر از کرونا حمایت شوند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: مشاغل و مراکز آسیب‌پذیر از ویروس کرونا باید با جدیت مورد حمایت قرار گیرند.

سید سعید شاهرخی روز شنبه در نشست اعضای ستاد پیشگیری، کنترل، و مقابله با کرونا با قدردانی از همراهی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا افزود: اصناف با تعطیلی واحدهای خود همکاری مناسبی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان همدان و مردم در اجرای هدفمند و دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری مناسب و نقش ارزشمندی داشتند.

استاندار همدان گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت فعالیت واحدهای صنفی کم ریسک مقرر شد که این واحدها با رعایت اصول اعلام شده توسط وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی از امروز شنبه ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را از سر گیرند.

شاهرخی با بیان اینکه نقش کادر بهداشت و درمان و فداکاری آنان در مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین است گفت: به دنبال آغاز مرحله جدید طرح فاصله‌گذاری هوشمند عوامل انتظامی با همکاری نیروی مقاومت بسیج همچنان از ورود مسافران و خودروهای متعلق به افراد غیربومی به حوزه استحفاظی استان همدان ممانعت کنند.

وی ادامه داد: فعالیت واحدهای تولیدی به صورت پلکانی با رعایت اصول بهداشتی به شکلی که سلامت مردم به خطر نیفتد صورت می گیرد همچنین کمیته اقتصادی تدابیر لازم را برای حمایت از بخش تولید به عمل آورد.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهارهزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha