۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83746978
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی هدفگذاری شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۳۲
کد خبر: 83746978
توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی هدفگذاری شد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌هایی که در این استان درگیر ویروس کرونا، هستند با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی هدفگذاری شد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید از حداکثر ظرفیت خود در راستای کمک مومنانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب، استفاده کنند.
وی ادامه داد: شماری از مبتلایان ویروس کرونا از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه هستند که ابتلا به این بیماری معیشت این قشر با چالش جدی مواجه کرده، بنابراین باید حمایت و کمک مومنانه به ابن قشر از جامعه در دستور کار قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به استفاده از ظرفیت خیران در این اقدام خداپسندانه تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی باید با تشریح هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، نسبت به جذب مشارکت حداکثری این قشر تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: صنایع بزرگ بسیاری در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند که باید بر اساس انجام مسوولیت اجتماعی خود در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی به خصوص نهادهای خدماتی و دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت شناسایی خانواده‌های آسیب‌پذیر اقدام کرده و کمک‌ها با سازوکاری منطقی به دست نیازمندان واقعی برسد.

استاندار مرکزی نیز در سخنانی گفت: همراهی و مشارکت همه بخش‌ها از جمله خیران برای کمک به بخش سلامت و تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر درشرایط کرونا ضروری است.

سیدعلی آقازاده بیان کرد: استفاده از ظرفیت خیران در شرایط کنونی می تواند یاریگر دولت در تصمیم سازی برنامه های مقابله با کرونا باشد و در این راستا دستگاه های اجرایی استان مرکزی نیز باید تمام قد در میدان باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha