۲۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 83748032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: زمینه صادرات کالاهای بهداشتی باید در پسا کرونا فراهم شود

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به افزایش چشمگیر ظرفیت تولید اقلام بهداشتی در زمان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: زمینه صادرات اقلام بهداشتی در دروران پساکرونا باید فراهم شود.

حشمت الله عسگری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه تولید لباس ایزوله در منطقه صنعتی عباس آباد علاقمند شهرستان ری اظهار داشت: تولید کنندگان اقلام بهداشتی نباید دغدغه فروش محصولات خود را در دوره پساکرونا داشته باشند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور سیاست ها به سمت افزایش تولید اقلام بهداشتی سوق پیدا کرد، افزود: تولید کنندگان در این مدت به خوبی به یاری دولت و مردم شتافتند باید دانشگاه های علوم پزشکی حدالمقدور تولیدات این واحدهای تولیدی را خریدار نمایند.

عسگری در ادامه به وضعیت برخی واحدهای تولیدی استان تهران که در مدت شیوع ویروس کرونا تعطیل و متضرر شده اند اشاره کرد و یادآور شد: دولت و استانداری تهران برای این واحدها برنامه های متنوع حمایتی از جمله تقسیط مالیات و هزینه های آب، برق و گاز پس از اردیبهشت ماه را در دستور کارخونه دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: دولت از محل صندوق توسعه ملی و منابع بانک ها اعتبارات خوبی برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی تعطیل شده در نظر گرفته است.

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به همراه   پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و جمعی از مسئولان استان تهران امروز یکشنبه از کارخانه تولید لباس ایزوله با ظرفیت روزانه سه هزار دست لباس در منطقه صنعتی عباس آباد علاقمند بخش خاوران شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این کارخانه قرار گرفتند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha