جمع‌آوری کمک‌ نقدی برای آسیب‌دیدگان از کرونا در استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم برای آسیب‌دیدگان از کرونا از سوی این جمعیت در استان آغاز شد.

«علیرضا محمودی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خیران و مردم نوعدوست استان مرکزی می‌توانند کمک‌های مالی خود را از طریق شماره حساب ۴۹۷۸۶۵۵۱۳۷ جمعیت هلال احمر مزد بانک ملت، یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۵۳۳۳۷۴ که متصل به حساب جمعیت هلال احمر است و یا کد دستوری #۸۶*۱۱۲* پرداخت کنند.

وی بیان کرد: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده برای تامین بسته‌های غذایی برای آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا و توزیع آن در ماه مبارک رمضان هزینه می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: ۲۶ میلیون ریال کمک نقدی تاکنون از سوی مردم این استان در قالب این پویش جمع‌آوری شده است.

محمودی اظهار داشت: جمع‌آوری این منابع مالی در راستای ادامه پویش «دست یار» جمعیت هلال احمر است و امید می‌رود در این مرحله نیز خیران گام‌های بلندی بردارند.

وی عنوان کرد: در مرحله نخست پویش دست یار جمعیت هلال احمر، اقلام بهداشتی و ضدعفونی بین اقشار مختلف مردم توزیع شد، در مرحله دوم موادبهداشتی و ضدعفونی بین بیماران پرخطر سرطانی، هموفیلی، ام اسی، پیوندی و کلیوی توزیع شد و اجرای این ۲ مرحله نیز همچنان در دستور کار جمعیت هلال احمر استان مرکزی است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: مردم این استان همواره در امور خیر پیشقدم هستنده و در عرصه‌های مختلف به یاری نیازمندان می‌شتابند و در این راستا نیز انتظار است خیران و افراد توانمند مالی به کمک آسیب دیدگان از بیماری کرونا بیایند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان پس از شهر قم در اول اسفندماه پارسال در شهر اراک به ثبت رسید.

تاکنون یک‌هزار و ۴۶۸ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۳۹ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha